Darmowa dostawa od 450,00 zł

ŁADOWARKI DO SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH 22KW

( ilość produktów: 5 )

Oferujemy ładowarki do samochodu elektrycznego 22kW idealne zarówno do zastosowań prywatnych, jak i jako komercyjne stacje do ładowania samochodów elektrycznych.

W naszym sklepie dostępne są różnego rodzaju ładowarki do samochodu elektrycznego 22 kW. Różnią się one zarówno wyglądem, jak i funkcjonalnością.

Oferujemy m.in. domowe stacje ładowania samochodów elektrycznych typu Wallbox. To urządzenia przeznaczone do prywatnego stosowania w przydomowym garażu.

Mamy także wolnostojące stacje ładowania samochodów elektrycznych, które ze względu na zabezpieczenie przed warunkami atmosferycznymi mogą być lokowane na zewnątrz. Takie urządzenia sprawdzają się jako komercyjne ładowarki przy centrach handlowych, na stacjach paliw i w innych miejscach publicznych. Korzysta się z nich także np. na parkingach firmowych.

Sprzedajemy również przenośne ładowarki do samochodu elektrycznego 22kW. To urządzenia idealne dla tych, którzy dużo podróżują i chcą mieć możliwość ładowania w dowolnym miejscu, w którym jest dostęp do odpowiedniej sieci elektrycznej.

W naszym sklepie dostępne są nie tylko wysokiej jakości ładowarki do samochodu elektrycznego 22 kW. Mamy także niezbędny osprzęt i akcesoria. Można u nas kupić kable do ładowania samochodów elektrycznych, gniazda, kontrolery ładowarek czy uchwyty wtyku, a więc wszystko, co niezbędne do stworzenia kompleksowego punktu EVSE (Electric Vehicle Supply Equipment).

Ładowarka do samochodu elektrycznego 22kW

Ładowarka do samochodu elektrycznego 22kW to urządzenia zapewniające średnią szybkość ładowania. W zależności od pojemności baterii i warunków pełne ładowanie pojazdu takim urządzeniem zajmuje do 5 godzin. Szybsze ładowanie zapewniają jedynie ładowarki do samochodów elektrycznych na prąd stały (DC), których moc może sięgać nawet 150 kW.

Warto więc podkreślić, że ładowarki do samochodu elektrycznego 22kW to najmocniejsze stacje ładowania prądem przemiennych AC. Jednak osiągnięcie optymalnych parametrów ładowania i tak wysokiej mocy wymaga podłączenia do instalacji trójfazowej (tzw. siły).

O ile domowa ładowarka do samochodu elektrycznego 22kW przeważnie jest urządzeniem jednoportowym (umożliwiającym jednoczesne ładowanie tylko jednego auta), o tyle modele do zastosowań komercyjnych mogą mieć większe możliwości.

Wolnostojąca ładowarka do samochodu elektrycznego 22kW może mieć 2, 3, a nawet więcej portów, co pozwala na ładowanie kilku pojazdów w tym samym czasie (i z tą samą mocą). Oczywiście montaż takiego urządzenia powinien być poprzedzony wnikliwym audytem stanu instalacji elektrycznej. Nadmierny pobór mocy przy ładowaniu kilku pojazdów może bowiem prowadzić do przeciążenia (i “wysadzenia korków”) sieci niedostosowanej do takich obciążeń.

Ładowarki do samochodów elektrycznych 22kW

Wybór konkretnej ładowarki do samochodów elektrycznych 22 kW zależy przede wszystkim od tego, czy będzie ona wykorzystywana w domu, do prywatnego ładowania własnego pojazdu (lub pojazdów), czy też w celach komercyjnych.

Na domowe ładowarki do samochodów elektrycznych 22kW najlepiej nadają się tzw. Wallboxy, czyli niewielkie urządzenia do montażu na ścianie w garażu. Takie modele zajmują niewiele miejsca, są proste w obsłudze i nie wymagają dodatkowych zabezpieczeń czy rozbudowanych funkcji.

Do użytku publicznego (tak komercyjnego, jak i np. do ładowania floty aut firmowych) lepsze będą wolnostojące ładowarki do samochodów elektrycznych 22kW. Nie tylko można je montować pod gołym niebem, co ułatwia dostęp do urządzenia. Wiele modeli jest tu też wyposażonych w dodatkowe porty ładowania, jak i przydatne, rozbudowane funkcje.

W miejscach publicznych przyda się np. ładowarka do samochodów elektrycznych 22kW z ograniczeniem dostępu kartą RFID. Takie rozwiązanie jest idealne właśnie na parkingach firmowych i wszędzie tam, gdzie chcemy chronić urządzenie przed niepowołanym dostępem osób trzecich.

Ładowarka do samochodów elektrycznych 22kW

Oczywiście ładowarka do samochodów elektrycznych 22kW musi być wyposażona w odpowiednie gniazda. W autach produkowanych na rynek europejski obowiązują w tym zakresie dwa standardy.

Najbardziej rozpowszechnione są gniazda i wtyki tzw. Typu 2. Wyposażona w nie ładowarka do samochodów elektrycznych 22 kW może być podłączona zarówno do instalacji 1-, jak i 3-fazowej. Pozwala to na ładowanie prądem przemiennym AC z mocą od 3,6 do 22 kW.

Drugi rodzaj gniazd stosowanych w Europie to gniazda CCS, które służą nie tylko do ładowania prądem przemiennym, ale i stałym o wysokiej mocy do 50 kW.

Poza tym auta i ładowarki do samochodów elektrycznych mogą być wyposażone we wtyki i gniazda Typu 1 (standard północnoamerykański) lub CHAdeMO (standard azjatycki). Spotyka się je jednak wyłącznie w pojazdach importowanych, nieprodukowanych na rynki europejskie.

Na specjalną uwagę zasługują natomiast pojazdy Tesli, które chętnie sprowadzane są także do Polski. Te wykorzystują opatentowane gniazda i wtyki Tesla Supercharger, dzięki którym możliwe jest superszybkie ładowanie z mocą nawet do 150kW (ze specjalnych stacji Tesli). Na szczęście pojazdy te obsługują też złącza Typu 2.

pixel